Період оскарження умов закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 275 546,99 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 377,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522) |
| ЄДРПОУ: | 14321771 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dpsu.gov.ua |
| Контактна особа: | Воляник Володимир Васильович |
| Телефон: | +380322390029 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79014, Україна, Львівська область,Львів, вул.Личаківська,107 |
5 |
Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією за кодом ДК 021:2015:33140000-3 - Медичні матеріали (Хірургічна поліетиленова нитка, Хірургічна рукавичка латексна, Хірургічна рукавичка латексна, Хірургічна поліпропіленова нитка, Нитка хірургічна,поліамідна мононитка, Нитка хірургічна,поліамідна мононитка, Нитка хірургічна,поліамідна мононитка, Нитка хірургічна,поліамідна мононитка, Шприц для промивання стоми) визначено тендерну пропозицію від учасника ПП "ТЕНДЕРМЕД" з пропозицією на суму 245 314, 20 грн. з ПДВ . Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ТЕНДЕРМЕД" згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: «3, Учасник надає гарантійний лист про те: Місце поставки товару – м. Львів, вул.Личаківська, 107; Строк поставки – протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня направлення Замовником постачальнику заявки на поставку товарів; Транспортування, навантажувально-розвантажувальні роботи забезпечуються учасником власними силами. Учасник ПП "ТЕНДЕРМЕД" у своїй тендерній пропозиції надав файл під назвою «10. Гарантійний лист.pdf» у якому присутній гарантійний лист про поставку товару № 6409/5 від 25.09.2023 року, однак в ньому відсутня інформація щодо місця поставки товару та строку поставки. Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо Учасника надати належним чином оформлений гарантійний лист про те: Місце поставки товару - м. Львів, вул.Личаківська, 107; Строк поставки – протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня направлення Замовником постачальнику заявки на поставку товарів; Транспортування, навантажувально-розвантажувальні роботи забезпечуються учасником власними силами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.