Період оскарження умов закупівлі - по 19-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-09-2023, 00:00
Місце поставки товарів: ЗДО Сихівського та Личаківського районів .
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 027 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 139,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41321310 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колюбінська Соломія |
| Телефон: | 380322546423 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79049, Україна, Львівська область,Львів, ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, будинок 66 |
7 |
Протокол Уповноваженої особи відділу освіти Сихівського та Личаківського районів УО ДР ЛМР № 148 Т 06 жовтня 2023 р. м. Львів ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції ФОП Корольової Анжели Василівни (далі – Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації . 2. Прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості) та про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель згідно Особливостей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-09-14-005577-a Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено наступне: При розгляді тендерної пропозиції Учасника, ФОП Корольової Анжели Василівни, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, уповноваженою особою встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Зокрема, пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом завантаження відповідних документів. На виконання зазначених вимог учасником у складі його тендерної пропозиції подано довідку вих..№1 від 18.09.2023 р., скан-копію договору №3\07 від 07 липня 2023 року та скан-копію видаткової накладної №1 від 10 липня 2023 р. Предметом такого договору є серветка біла, рушники рулонні білі, мило рідке з антисептичною дією. Проте, відповідно до умов тендерної документації, аналогічним у даному випадку вважається договір на закупівлю/поставку саме туалетного паперу та/або рушників паперових. З поданих документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не можливо встановити чи рушники рулонні білі є рушниками паперовими. Крім цього, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник мав надати довідку, складену у довільній формі, у якій вказана назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази (власне, орендоване, інше), що буде використовуватися для поставки товару, що є предметом закупівлі. ФОП Корольова А. В. надала довідку вих..№2 від 18.09.2023 р., у якій зазначила інформацію про наявність матеріально-технічної бази. Однак право власності зазначено лише щодо офісно-складських приміщень., щодо транспортних засобів, офісного обладнання та оргтехніки не вказано чи вони власні, орендовані, тощо. Додатком №2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником процедури закупівлі ОБОВ’ЯЗКОВО зазначається в таблиці інформація про фірмове або комерційне НАЙМЕНУВАННЯ запропонованого товару, найменування виробника товару, країну походження, технічні характеристики запропонованого товару (згідно встановленої форми). Найменування товару, одиниці виміру, технічні характеристики та кількість розміщені замовником у встановленій формі (таблиці), та учасник мав паралельно у дану таблицю додати дані, що вимагалися замовником згідно з вказаним пунктом тендерної документації. Однак, зазначена таблиця відповідності у складі тендерної пропозиції відсутня. Під час розгляду другого питання порядку денного встановлено: Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищенаведене, існує необхідність в розміщенні в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника про усунення невідповідності в документах, а саме, учаснику слід долучити: 1) Оновлені документи для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 2) Оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 3)Таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, із обов’язковим зазначенням УСІХ даних, що зазначені у відповідному пункті тендерної документації. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі –ФОП Корольовою А. В. в складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією відповідно до вимог пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Протокол Уповноваженої особи відділу освіти Сихівського та Личаківського районів УО ДР ЛМР № 143 Т 27 вересня 2023 р. м. Львів ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» (далі – Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації . 2. Прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості) та про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель згідно Особливостей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-09-14-005577-a Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено наступне: При розгляді тендерної пропозиції Учасника, ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД», яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, уповноваженою особою встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Зокрема, Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал авторизаційного листа від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про надання повноважень учаснику торгів на продаж (реалізацію) товару (вказати чітку назву товару) у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, вданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель, а також надання дозволу на використання документів (вказати конкретно яких саме) для подання пропозиції у закупівлі із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель. На виконання такої вимоги Учасником подано авторизаційний лист виробника №2109/3 від 21.09.2023 р. та лист від виробника про дозвіл використання документів №2109/ від 21.09.2023 р. В обох поданих документах при зазначенні замовника торгів вказано «Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики». Керуючись ухвалою Львівської міської ради від 30.09.2022 року №2557 «Про внесення змін до ухвал міської ради від 04.02.2021 №32 та від 08.07.2021 №1081», найменування замовника було змінено – відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради, що і зазначено у п.2.2 розділу 1 тендерної документації. Крім цього, у авторизаційному листі від виробника прямо не зазначено про надання повноваження учаснику торгів на продаж, реалізацію товару, що є предметом закупівлі та не вказано чітко строк поставки, відповідно до умов тендерної документації. Також при складанні документів, як зазначено учасником, для уповноваженої особи, невірно вказано найменування замовника, зокрема у: довідці щодо повноважень директора №20230921-2/і від 21.09.2023; довідці щодо відсутності підстав, передбачених абз. 14 п. 47 Особливостей №20230921-10/і від 21.09.2023; інформації про відсутність підстав, визначених п. 47 Особливостей №20230921-9/і від 21.09.2023; довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №20210921-15/і від 21.09.2023; довідці про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів №20230921-14/і від 21.09.2023;гарантійному листі щодо поставки товару №20230921-16/і від 21.09.2023; гарантійному листі щодо постачання товару №20230921-18/і від 21.09.2023;гарантійному листі щодо приймання товару №20230921-19/і від 21.09.2023; гарантійному листі щодо доставки №20230921-20/і від 21.09.2023; гарантійному листі щодо доставки №20230921-21і від 21.09.2023; гарантійному листі щодо терміну придатності №20230921-22/і від 21.09.2023; довідці про характеристики товару, що пропонується учасником №20230921-23/і від 21.09.2023; порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника №20230921-24/і від 21.09.2023. Під час розгляду другого питання порядку денного встановлено: Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищенаведене, існує необхідність в розміщенні в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника про усунення невідповідності в документах, а саме, учаснику слід долучити: 1) Оновлені довідки та інші документи із зазначенням вірної назви замовника ; 2) Оновлений авторизаційний лист виробника із зазначенням у ньому даних відповідно до умов тендерної документації. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі –ТОВ «БОРЕЙ –ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією відповідно до вимог пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.