Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 263 863,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 319,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
| ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
| Телефон: | +380322581125 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
2 |
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору* (із зазначенням реквізитів, контактного номеру телефону організацій (підприємств) з якими укладено договір; сума та рік виконання договору). * Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї Документації є виконаний договір (договори), щодо поставки товару аналогічного за предметом закупівлі чи кодом ДК 021:2015 - 33160000-9. При цьому, учасником надано довідку про виконання аналогічного договору з надання підтвердження укладених договорів. Проте, вказані договори не відповідають поставки товару аналогічного за предметом закупівлі чи кодом ДК 021:2015 - 33160000-9. Таким чином, учаснику необхідно надати довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору* (із зазначенням реквізитів, контактного номеру телефону організацій (підприємств) з якими укладено договір; сума та рік виконання договору). * Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї Документації є виконаний договір (договори), щодо поставки товару аналогічного за предметом закупівлі чи кодом ДК 021:2015 - 33160000-9. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.