Період оскарження умов закупівлі - по 03-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-09-2023, 00:00
ДК 021:2015- 33181200-4 Діалізні фільтри, 33181500-7 Матеріали для ниркового діалізу
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня» |
| ЄДРПОУ: | 02007472 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольвач Людмила Анатоліївна |
| Телефон: | +380544641972 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 2 Розділу «Загальні умови» Медико-технічних вимог Додатка 1 до тендерної документації визначено документ та інформацію для підтвердження відповідності Учасника своєчасності постачання та якості товару стосовно предмета закупівлі. Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: «На всі позиції товарів повинні бути гарантійні листи виробників або їх авторизованих представників щодо своєчасності постачання та якості товару (оригінали надаються в складі тендерної пропозиції)». 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника у pdf. файлі на сторінці 115 виявлено документ/інформацію з неможливістю його перегляду. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, оригінал гарантійного листа виробника або його авторизованого представника щодо своєчасності постачання та якості товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.