Період оскарження умов закупівлі - по 26-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 521 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 605,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
| ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
| Телефон: | +380322581125 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
9 |
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати до процедури закупівлі Довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору* (із зазначенням реквізитів, контактного номеру телефону організацій (підприємств) з якими укладено договір; сума та рік виконання договору). - Учасником завантажено файл «Довідка про аналогічний договір.pdf» у якому вказано виконання учасником аналогічного договору. Однак, у вказаній довідці відсутня інформація про рік виконання аналогічного договору. Таким чином, учаснику необхідно привести у відповідність довідку про виконання аналогічного договору з інформацією передбаченою у Додатку 1 тендерної документації. - Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: - Відповідно до пп. 13 п.2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось, Учасник повинен надати довідку довільної форми, видану ЗАМОВНИКОМ, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником – Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги». При цьому учасником (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір") до процедури закупівлі не надано довідку довільної форми, видану ЗАМОВНИКОМ, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці. Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" необхідно завантажити довідку довільної форми, видану ЗАМОВНИКОМ, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці. - Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: - Відповідно до пп. 13 п.2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось, Учасник повинен надати довідку довільної форми, видану ЗАМОВНИКОМ, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником – Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги». При цьому учасником (ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД") до процедури закупівлі не надано довідку довільної форми, видану ЗАМОВНИКОМ, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці. Таким чином, ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" необхідно завантажити довідку довільної форми, видану ЗАМОВНИКОМ, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці. - Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.