Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-08-2023, 00:00
Більш детально викладено в тендерній документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 594 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 970,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02774415 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Дубецька |
| Телефон: | +380631945449 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65006, Україна, Одеська область,м. Одесса, вул. Академіка Воробйова, 5-Г |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2023-08-14-015775-a виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією 1. Перелік виявлених невідповідностей: а) Документи від ПП «Юнмед» - (договір) оренди приміщення для здійснення господарської діяльності № 25/23/А (копія) – в додатку № 2 до Договору оренди нежитлових приміщень № 25/23/А виявлено технічну помилку, а саме, строк початку дії договору 01 грудня 2023 року. б) Гарантійні листи від ПП «Юнмед» (Оригінали) – технічна помилка , а саме: Гарантійний лист № 828 від 12 серпня 2023 року не відповідає даній тендерній пропозиції (інший предмет закупівлі). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та спосіб їх документального підтвердження: а) Додаток № 4 до ТД : Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону, Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме: Довідка у довільній формі про наявність в учасника власного чи орендованого автотранспорту та/або наявність отримання послуг з перевезення, транспортно-експедиційних послуг тощо, а також про наявність власного чи орендованого приміщення для здійснення господарської діяльності. б) Додаток № 4 до ТД: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико - технічні вимоги), а саме: Гарантійний лист виробника або його уповноваженого представника в Україні (оригінал) з підтвердженням його повноважень від виробника товару, яким підтверджується можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів у необхідній кількості, якості, зі строками придатності та в необхідні терміни, визначені цією документацією, з зазначенням номера оголошення, повної назви учасника, предмета закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Приведений у відповідність діючий/актуальний договір орендованого приміщення для здійснення господарської діяльності, а саме : додаток № 2 до Договору оренди нежитлових приміщень № 25/23/А. б) Гарантійний лист, приведений у відповідність до даної тендерній пропозиції (який відповідає предмету закупівлі).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.