Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-08-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 184 830,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 924,15 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЦЕНТРАЛЬНА ПОЛІКЛІНІКА МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 08735095 Досьє YouControl |
Сайт: | https://cp.mvs.gov.ua/ |
Контактна особа: | Віталій Машук |
Телефон: | +380442560383 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01024, Україна, м. Київ,М.КИЇВ, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ, вул. Пилипа Орлика, буд.12 |
6 |
Доброго Вам дня! Під час розгляду документів, наданих Вами в складі тендерної пропозиції на закупівлю Медичних матеріалів для введення контрастних речовин – 3 найменування (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали»), виявлено відсутність Гарантійного листа виробника або його офіційного дистриб’ютора в Україні (з підтвердження даного статусу від виробника обладнання), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів на дану процедуру закупівлі. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву та кількість предмету закупівлі згідно оголошення, назву Замовника та назву запропонованих витратних матеріалів: п.3 «MRS 222 MR – система шлангова, виробник MEDTRON AG, Німеччина». Поряд з цим, Вами надано файли у форматі PDF «000 ГЛ Допомога-І» та «000 ГЛ Медпрофіль», у яких викладено абсолютно однакову інформацію. На виконання вимог пункту 43 Особливостей, прошу надати роз’яснення та документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.