Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 700,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
| ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колода Олексій Сергійович |
| Телефон: | +380675432851 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Набори для малюків ("бебі бокси" для новонароджених), придбання яких здійснюється на виконання реалізації заходів для забезпечення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської міської територіальної громади зокрема міста Маріуполя у мережі центрів підтримки «Я Маріуполь» за кодом ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками, у кількості 190 одиниць, № UA-2023-07-17-009156-a, ФОП "ЩЕРБИНА РУСЛАНА СЕРГІЇВНА", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Згідно п. 8 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати - Скан-копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності). Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен надати Скан-копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами, або довідку у довільній формі щодо відсутності Статуту. 2). Згідно п. 9 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати - Скан-копію свідоцтва або витягу про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку. Учасником не надо скан-копію свідоцтва або витягу про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку, для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати - Скан-копію свідоцтва або витягу про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.