Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-07-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ШИРМИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Найменування, код та назва медичних виробів відповідно до національного класифікатора України НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація) що додається, та по тексту оголошення про проведення відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 227 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 275,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОЖИЩЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РОЖИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 38541660 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Богачук Тетяна Володимирівна |
Телефон: | 380990540319 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 45100, Україна, Волинська область,Рожище, ВУЛИЦЯ КОТЕ ШИЛОКАДЗЕ, будинок 19 |
5 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Зі змісту поданих у складі тендерної пропозиції учасника документів вбачається, що всі подані документи тендерної пропозиції підписуються особисто фізичною-особою підприємцем КОСТЕНКОМ АНАТОЛІЄМ ВІТАЛІЙОВИЧ, без залучення представника. При цьому, на тендерну пропозицію учасником накладено електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, КОСТЕНКА РУСЛАНА АНАТОЛІЙОВИЧА, повноваження якого не підтверджуються жодним із документів, які надано у складі тендерної пропозиції, що не відповідає умовам пунктів 1.4 та 1.5 тендерної документації. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору № 606 від 14.12.2021 року, разом видатковими накладними та відгуком від контрагента (покупця) про виконання зазначеного договору. В той же час, надані учасником видаткові накладні оформлені неналежним чином та не підтверджують фактичне постачання товару згідно відповідного договору, оскільки, не містять підпису службової (посадової) особи одержувача, яким підтверджується приймання-передача (отримання) товару згідно видаткових накладних. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, в тому числі щодо підпису тендерної пропозиції згідно п. 1.4 цієї тендерної документації. Згідно п. 1.4 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП/УЕП), відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5 цієї тендерної документації. 2.2. Згідно п.п. 2.1 та 2.2 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції аналогічний договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення якого міститься в електронній системі закупівель. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема: - копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - видаткові накладні до договору № 606 від 14.12.2021 року, оформлені належним чином, за підписом службової (посадової) особи одержувача, яким підтверджується приймання-передача товару в повному обсязі згідно видаткових накладних. 3.2. При цьому після завантаження відповідних документів та/або інформації на усунення виявлених невідповідностей необхідно накласти електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП/УЕП), відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5 тендерної документації, а саме КОСТЕНКА АНАТОЛІЯ ВІТАЛІЙОВИЧА. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.