Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЕЛЕКТРОКАРДІОГРАФИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Найменування, код та назва медичних виробів відповідно до національного класифікатора України НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація) що додається, та по тексту оголошення про проведення відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 128 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 285,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОЖИЩЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РОЖИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 38541660 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Богачук Тетяна Володимирівна |
Телефон: | 380990540319 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 45100, Україна, Волинська область,Рожище, ВУЛИЦЯ КОТЕ ШИЛОКАДЗЕ, будинок 19 |
3 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору № 131 від 18.03.2021 року разом видатковою накладною № 07/03.21 від 18.03.2021 та відгуком від контрагента (покупця) про виконання зазначеного договору. В той же час, надана учасником видаткова накладна № 07/03.21 від 18.03.2021 оформлена неналежним чином та не підтверджує фактичне постачання товару згідно відповідного договору, оскільки, не містить підпису службової (посадової) особи одержувача, яким підтверджується приймання-передача (отримання) товару згідно видаткової накладної. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п.п. 2.1 та 2.2 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції аналогічний договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення якого міститься в електронній системі закупівель. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема: - копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - видаткову накладну № 07/03.21 від 18.03.2021 до договору № 131 від 18.03.2021 року, оформлену належним чином, за підписом службової (посадової) особи одержувача, яким підтверджується приймання-передача товару в повному обсязі згідно видаткової накладної. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.