Закупівлю оголошено - 06-07-2023, 15:52. Дата останніх змін - 18-08-2023, 00:02

«ДК 021:2015: (CPV) Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (33760000-5) (Туалетний папір, рушник паперовий на гільзі, серветки паперові целюлозні та серветки білі)»

Закупівля: UA-2023-07-06-010890-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-07-06-003963-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-07-2023, 15:52
по 16-07-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-07-2023, 15:52
по 19-07-2023, 15:00
АукціонПеріод аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-07-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 19-07-2023, 00:00

Категорія замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:1 757 432,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:8 787,16 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:35 148,64 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
ЄДРПОУ:41321572 Досьє YouControl
Контактна особа:Шупер Олена Богданівна
Телефон:+380322371330
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
79057, Україна, Львівська область,Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
4


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«ДК 021:2015: (CPV) Туалетний ...
1 757 432,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір туалетний макулатурний

32800
Рулон
79000 Україна Львівська область м. Львів ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18
по 29-09-2023
33761000-2
Туалетний папір


Рушник паперовий на гільзі

34160
Рулон
79000 Україна Львівська область м. Львів ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18
по 29-09-2023
33763000-6
Паперові рушники для рук


Серветки паперові целюлозні

150
пачок
79000 Україна Львівська область м. Львів ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18
по 29-09-2023
33764000-3
Паперові серветки


Серветки білі

1720
пачок
79000 Україна Львівська область м. Львів ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18
по 29-09-2023
33764000-3
Паперові серветки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ФОП "ЄРМОЛЕНКО ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Ревуцького, будинок 24/4, квартира 302, 02068, Вячеслав Єрмоленко
Остаточна пропозиція:
1 522 340,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Cтрок розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжений - будь ласка, завантажте повідомлення. Важливо: задля завершення процесу, має бути обрано рішення по учаснику: його відхилення, або визначення переможцем

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ЄРМОЛЕНКО ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 522 340,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідрядники не залучаються
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-07-2023, 15:24:57
Видалено06-07-2023, 16:01:53
Експортовано:14-07-2023, 14:53:07
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-07-2023, 14:53:07
Видалено06-07-2023, 15:52:25

Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 26.07.2023 р. Антимонопольний комітет України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняв рішення № 11446-р/пк-пз, відповідно до якого зобов’язав відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради внести зміни у тендерну документацію. На виконання рішення Антимонопольного комітету України, Замовником 03.08.2023 р. внесено зміни у тендерну документації (протокол № 184 від 03.08.2023 р. про внесення змін у тендерну документацію оприлюднено в електронній системі закупівель). Однак, при публікації через електронну систему закупівель протоколу № 184 від 03.08.2023 р. та надані коментарю (даний коментар вимагає електронна система закупівель) про те, що рішення АКУ замовником виконано шляхом внесення змін у тендерну документацію, електронна система закупівель автоматично повернула процедуру Закупівлі на стадію: «Кваліфікації переможця». На цій стадії Закупівлі в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість оприлюднити перелік змін у тендерну документацію та саму тендерну документацію у новій редакції, а також продовжити строк для подання тендерних пропозицій. Враховуючи те, що на цьому етапі Закупівлі не можливо усунути чи виправити дане порушення, оскільки відсутня технічна можливість повернути процедуру Закупівлі на стадію подання пропозицій для оприлюднення змін у тендерну документацію, тому дану процедуру Закупівлі необхідно відміни у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Оскільки, відсутня можливість в електронній системі закупівель оприлюднити зміни у тендерну документацію і саму тендерну документацію у новій редакції, тому буде оприлюднено новий тендер щодо аналогічної Закупівлі з обов’язковим врахуванням зауважень, вимог, що зазначені в рішення Антимонопольного комітету України від 26.07.2023 р. № 11446-р/пк-пз.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

18-08-2023, 00:02

Період оскарження:

з 07-08-2023, 10:15 по 18-08-2023, 00:00

Документи:

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 26.07.2023 р. Антимонопольний комітет України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняв рішення № 11446-р/пк-пз, відповідно до якого зобов’язав відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради внести зміни у тендерну документацію. На виконання рішення Антимонопольного комітету України, Замовником 03.08.2023 р. внесено зміни у тендерну документації (протокол № 184 від 03.08.2023 р. про внесення змін у тендерну документацію оприлюднено в електронній системі закупівель). Однак, при публікації через електронну систему закупівель протоколу № 184 від 03.08.2023 р. та надані коментарю (даний коментар вимагає електронна система закупівель) про те, що рішення АКУ замовником виконано шляхом внесення змін у тендерну документацію, електронна система закупівель автоматично повернула процедуру Закупівлі на стадію: «Кваліфікації переможця». На цій стадії Закупівлі в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість оприлюднити перелік змін у тендерну документацію та саму тендерну документацію у новій редакції, а також продовжити строк для подання тендерних пропозицій. Враховуючи те, що на цьому етапі Закупівлі не можливо усунути чи виправити дане порушення, оскільки відсутня технічна можливість повернути процедуру Закупівлі на стадію подання пропозицій для внесення змін у тендерну документацію, тому дану процедуру Закупівлі необхідно відміни у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Оскільки, відсутня можливість в електронній системі закупівель оприлюднити зміни у тендерну документацію і саму тендерну документацію у новій редакції, тому буде оприлюднено новий тендер щодо аналогічної Закупівлі з обов’язковим врахуванням зауважень, вимог, що зазначені в рішення Антимонопольного комітету України від 26.07.2023 р. № 11446-р/пк-пз.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

04-08-2023, 15:49

Документи:

Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «ДК 021:2015: (CPV) Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (33760000-5) (Туалетний папір, рушник паперовий на гільзі, серветки паперові целюлозні та серветки білі)»
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 35 148,64 грн. (тридцять п’ять тисяч сто сорок вісім грн. 64 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 7. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Місцезнаходження Замовника: 79057, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 85 Код ЄДРПОУ: 41321572 р/р UA398201720344240016000099608 Державна казначейська служба України м. Київ Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - витяг з Державного реєстру банків або копію завіреної банком ліцензії, виданої банку.
Статус: Архівована
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
Дата архівування: 14-07-2023, 14:53:04
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 35 148,64 грн. (тридцять п’ять тисяч сто сорок вісім грн. 64 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 7. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Місцезнаходження Замовника: 79057, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 85 Код ЄДРПОУ: 41321572 р/р UA398201720344240016000099608 Державна казначейська служба України м. Київ Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - витяг з Державного реєстру банків або копію завіреної банком ліцензії, виданої банку.)
Статус: Активна
Дата створення: 14-07-2023, 14:53:04
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту «ДК 021:2015: (CPV) Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (33760000-5) (Туалетний папір, рушник паперовий на гільзі, серветки паперові целюлозні та серветки білі)»
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Місцезнаходження Замовника: 79057, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 85 Код ЄДРПОУ: 41321572 /р UA398201720344240016000099608 Державна казначейська служба України м. Київ Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму _4% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
Статус: Архівована
Дата створення: 06-07-2023, 15:52:10
Дата архівування: 14-07-2023, 14:53:04
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Місцезнаходження Замовника: 79057, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 85 Код ЄДРПОУ: 41321572 /р UA398201720344240016000099608 Державна казначейська служба України м. Київ Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму _4% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.)
Статус: Активна
Дата створення: 14-07-2023, 14:53:04
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ