| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 933 288,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 332,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01984441 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аліна Копоть |
| Телефон: | +380934206516 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49074, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13 |
3 |
Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації процедури закупівлі «Одноразова система для вливання крові, інфузійних розчинів та кровозамінників (НК 024:2023 код 43324 - Система для переливання рідин загального призначення); Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (НК 024:2023 код 43324 - Система для переливання рідин загального призначення); Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку (НК 024:2023 код 58977 - Набір базовий для внутрішньовенних вливань); Пробірка вакуумна з активатором згортання 13x100, 6 мл (НК 024:2023 код 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з активатором згортання IVD (діагностика in vitro)); Пробірка не вакуумна з К3ЕDTA 0,25/0,5 мл (НК 024:2023 код 58143 - Пробірка для взяття зразків крові невакуумна IVD (діагностика in vitro) з K3EDTA) згідно ДК 021:2015 код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (далі – Закупівля) тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1 до цієї тендерної документації. Розділ 1 Додатку 1 тендерної документації містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Пункт 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та надання наступних документів, зокрема: довідку за формою 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 2 приміток Додатку 1 тендерної документації Закупівлі учасник не повинен вносити будь-які зміни до змісту форми, окрім заповнення полів форми, призначених для внесення інформації учасником. Вимоги по заповненню зазначені у примітках цього додатку тендерної документації. Відповідно до пункту 3 приміток Додатку 1 тендерної документації Закупівлі учасник у рядках кол. 3 таблиці Форми 1 зазначає інформацію, зокрема, про номер аналогічного договору, назву файла, завантаженого в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції учасника на виконання даної вимоги. Відповідно до пункту 4 приміток Додатку 1 тендерної документації Закупівлі учасник заповнює у рядку графи "Документ(и), що підтверджують виконання договору", зокрема, інформацію про назву файла, завантаженого в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції учасника на виконання даної вимоги. Учасником товариством з обмеженою відповідальністю «АТОМ-Т» (далі – Учасник) на виконання цієї вимоги у складі його тендерної пропозиції надано: довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.07.2023 №2 (файл «2 Довідка про виконання аналогічного договору.pdf.asice.zip). Проте у наданій Учасником довідці в кол.3 , 5 не зазначено інформацію про назви файлів завантажених в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції учасника та не вірно вказано номер аналогічного договору замість «№ 53/2022» зазначено «№ 5312022». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлену інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1 розділу 1 Додатку 1 цієї тендерної документації в частині коригування інформації у колонках «Номер, дата, строк дії договору та ідентифікатор закупівлі в системі Прозорро (за наявності)» та «Документ(и), що підтверджують виконання договору» відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації Закупівлі. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Закупівлі тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з вимогами Додатку 2 до цієї тендерної документації. Розділом 3 Додатку 2 тендерної документації передбачено подання учасником інформації про відповідність запропонованого ним товару іншим вимогам щодо предмета закупівлі. На підтвердження учасник повинен надати листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені тендерною документацією процедури закупівлі та пропозицією учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі його тендерної пропозиції надано, зокрема, гарантійний лист від 10.07.2023 №10 від ТОВ НВФ «СІМЕСТА ВААЛ» як офіційного дистриб’ютора виробника Грайнер Біо-Уан ГмбХ, Австрія (архівний файл «8.1 Гарантійний лист Грайнер.pdf.asice.zip»). Проте Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують повноваження офіційного дистриб’ютора виробника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостей, документи, що підтверджують повноваження ТОВ НВФ «СІМЕСТА ВААЛ» як офіційного дистриб’ютора виробника Грайнер Біо-Уан ГмбХ, Австрія
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.