Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 305 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 830,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01994942 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://hospital.edukit.kr.ua/vidkriti_dani/publichni_zakupivli/ |
| Контактна особа: | Вікторія Миколаївна Перепьолкіна |
| Телефон: | +380522553334 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 25030, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5 |
0 |
На виконання п.43 «Особливостей» надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1) Щодо документів та інформації для підтвердження відповідності технічним, якісним та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі: 1.1) перелік виявлених невідповідностей: Надання гарантійного листа, щодо поставки товару «БРАМІТОБ. Розчин для інгаляцій 300 мг/4 мл в ампулі; всього 56 ампул у картонній коробці з маркуванням англійською і українськими повами» к-ть 15 уп. від «АМАКСА ЛТД», тоді як Довіреність, що дає повноваження від виробника Компанія «К’єзф Фармас’ютікелз ГмбХ» видано Компанії «АМАКСА ФАРМА ЛТД». 1.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 п.3. ТД. 1.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи на підтвердження повноважень «АМАКСА ЛТД» представляти продукцію виробника Компанії «К’єзф Фармас’ютікелз ГмбХ». 2) Щодо документів та інформації для підтвердження відповідності технічним, якісним та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі: 2.1) перелік виявлених невідповідностей: Надання гарантійного листа, щодо поставки товару «Згідно заявки Замовника протягом 3-х робочих днів» та наступний лист з назвою «Гарантійний лист щодо можливості технічного забезпечення доставки» п.3 в якому говориться наступне: «Планове постачання товару здійснюватиметься протягом семи днів з моменту відповідної заявки Учаснику». 2.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 п.6. ТД. 2.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантій лист з уточненням щодо терміну поставки товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.