Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 320 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 13648033 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шаган Василь Михайлович |
| Телефон: | 380981782062 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Медична, будинок 17 |
3 |
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, який наданий на торги із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань з питань публічних закупівель – PROZORRO, однак вказаний лист відсутній в складі тенденої пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати гарантійний лист на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, який наданий на торги із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань з питань публічних закупівель - PROZORRO
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.