Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 770 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 850,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 01983163 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vokl.com.ua/ |
Контактна особа: | Вікторія Устименко |
Телефон: | +380332773111 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43005, Україна, Волинська область,м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
4 |
Товариством з обмеженою відповідальністю «Медринок» у складі тендерної пропозиції було подано документ «Виконання аналогічних договорів.PDF», в якому міститься: довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та договір №918 від 05.11.2020р.; а також документ «Лист-відгук Санжари 3319.pdf». Вимогами, зазначеними пп.1.1 п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі». Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2023-06-28-010154-a предметом закупівлі є «Тумба медична приліжкова (НК 024:2023 - 15900 - Меблі для палати пацієнта); крісло сорбційне/донорське (НК 024:2023 - 10789 - Донорське крісло/донорська кушетка)(ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності. Предметом закупівлі, у поданих Учасником вищезазначених документах є, згідно п. 1.2. Договору поставки №918 від 05.11.2020р. «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару згідно ДК 021:2015, а саме: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні – 877,40 грн.». Номенклатуру, асортимент товару, згідно Специфікації до договору №918 від 05.11.2020р. визначено «пробірка вакуумна для забору крові «MEDRYNOK», що не відповідає вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації. На підставі п. 43 «Особливостей Здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженим постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення виявлених Замовником невідповідностей просимо Учасника надати наступні документи: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. аналогічний договір, що відповідає предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.