Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2023, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для функціонального дослідження серцево судинної системи хворим Замовник здійснює дану закупівлю з технічними вимогами передбаченими Додатком до тендерної документації, оскільки вказаний товар за своїми якісними, характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2023-06-20-013537-a Джерело фінансування : кошти НСЗУ та власні кошти. Очікувана вартість предмета закупівлі : 65 750,00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі проведеного моніторингу отриманих комерційних пропозицій.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 750,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 328,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02000300 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.4mkl.sumy.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Гладченко |
| Телефон: | +380542787308 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Праці, 3 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.