Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 490 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 450,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
ЄДРПОУ: | 01996792 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
Контактна особа: | Оксана Ільницька |
Телефон: | +380666854280 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79031, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
7 |
Повідомлення про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Пунктом 1 ДОДАТКУ №1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника та повинна надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції» (далі – ДОДАТОК №1) передбачені кваліфікаційні критерії встановлені відповідно до ст.16 Закону Закону України «Про публічні закупівлі», в яких Учасник повинен був надати у запропонованій формі Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів на закупівлю виробів медичного призначення. Учасником надано цілий ряд договорів з видатковими накладними та вищевказану довідку № 7 Т від 19.06.2023р, в якій зазначено договори: №125, 26/11/2018 р., укладений із Знамянською міською лікарнею імені А.В. Лисенка ( вул. Михайла Грушевського 15, м. Знамянка, Кіровоградська обл., 27400); №2803-19 від 28 березня 2019р., укладений із Благодійним Фондом «Майбутнє мидицини» (м. Кропівницький вул. Волкова б26 к. 2 к 98). У наданій таблиці щодо вказаних договорів відсутня наступна інформація: - у графі «Інформація про виконання договору» по двох позиціях вказані тільки номери та дати укладення вищевказаних договорів, а на запитувану інформацію у таблиці не надано відповідь. Крім того по Договору № 2803-19 від 28 березня 2019 р. відсутня інформація щодо контактних телефонів особи контрагента, відповідального за виконання умов договору. Надана Учасником у тендерній пропозиції Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не відповідає вимогам встановленим Замовником у Додатку №1 тендерної документації. Учаснику слід надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) договору (ів) у відповідності до вимог Замовника. 2. Пунктом 3 Розділу 3 “ІНШІ ДОКУМЕНТИ» ДОДАТКУ №1 до тендерної документації Замовником передбачалось, щоб Учасники у складі тендерної пропозиції надали довідку: Форма «Відомості про учасника» за встановленою формою. Учасником у складі тендерної пропозиції надало довідку «Відомості про учасника», яка не відповідає вимогам Замовника, оскільки надана не за формою, що встановлена Замовником у тендерній документації. 3. Пунктом 3.1. «Спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником у тендерній документації передбачено: «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції (окрім електронних документів, виданих іншими підприємствами/ установами/організаціями), які надані у формі сканованого з оригіналу паперового документу, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа, крім порожніх сторінок». Слід зазначити, що Учасником надано підписаний проект договору про закупівлю згідно Додатку №3 до тендерної документації, де на останній сторінці накладено мокру печатку та підпис Учасника. Вказаний документ поданий у відповідності, що не відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією. 4.Відповідно до пункту 4 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Технічна специфікація Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Учаснику необхідно було надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал (тканину,) з якого вироблено товар, виданий на ім’я виробника або імпортера. Учасником надано вищевказаний Висновок, який втратив чинність, оскільки виданий 17.05.2017 р., термін дії якого – 5 років. 5. Відповідно до пункту 5 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Технічна специфікація Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, з метою запобігання закупівлі фальсифікованої продукції, отримання гарантії на своєчасне постачання товару, у кількості та якості, які вимагає документація, та в терміни, визначені цією Документацією, Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі, а також запропонований товар в необхідній кількості, найменування замовника. Учасником надано гарантійний лист, який не відповідає вимогам, встановленим Замовником. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Привести у відповідність інформацію до форми запропонованої Замовником: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (них) договору (ів) у відповідності до вимог Замовника. - У складі тендерної пропозиції надати довідку, за встановленою Замовником у тендерній документації формою, а саме: Довідку «Відомості про учасника», яка б відповідала вимогам Замовника. - Надати проект договору про закупівлю згідно Додатку №3 до тендерної документації у відповідності, що відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією Замовника. - надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал (тканину,) з якого вироблено товар, виданий на ім’я виробника або імпортера. - Привести у відповідність інформацію в гарантійному листі щодо отримання гарантії на своєчасне постачання товару, у кількості та якості, які вимагає документація, та в терміни, визначені цією Документацією відповідно до вимог п. 5 Додатку №2 тендерної документації Замовника. В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На усунення вказаних невідповідностей пропонуємо надати вищевказані відсутні документи шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель відповідно до вимог чинного законодавства.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.