Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 11 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" |
ЄДРПОУ: | 02220763 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Яковенко |
Телефон: | +380577253321 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61023, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Сумська, 81 |
8 |
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації вимагається проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (за виключенням додатків до нього). Учасником надано проект договору із заповненим додатком. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (за виключенням додатків до нього). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до Додатку 2 тендерної документації необхідно надати Висновок/и державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування товару (з додатками (в разі їх наявності)), форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» (зі змінами), у сканованому вигляді за підписом уповноваженої особи та завірені печаткою учасника (у разі наявності печатки). Учасник надав оригінал Висновку державної санітарноепідеміологічної експертизи №12.2-18- 1/14542 від 02.08.2021 року без підпису уповноваженої особи та не завірений печаткою учасника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Висновок/и державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування товару (з додатками (в разі їх наявності)), форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» (зі змінами), у сканованому вигляді за підписом уповноваженої особи та завірені печаткою учасника (у разі наявності печатки). Перелік виявлених невідповідностей: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі: копію(ї) договору(ів) та копію(ї) первинних документів, що підтверджує(ють) факт поставки товару згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, у т.ч. копію(ї) документу(ів) щодо повної оплати. Учасником надано: - Копія договору № 99 від 20.09.2022 з Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації вартістю 2 063 371.20 грн - Копію видаткової накладної №ГГ-02200444 від 30 вересня 2022 року на суму 2 063 371.20 грн. - Копії податкових накладних на суму 2 063 371.20 грн. Податкова накладна не є первинним документом. Її форма та порядок заповнення регулюються наказом Мінфіну від 31.12.2015р. №1307. Учасником не надано копію первинного документу щодо повної оплати. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копію первинного документу щодо повної оплати за договором № 99 від 20.09.2022
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.