Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 578 783,20 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 787,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф" Одеської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 20991240 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://emd.od.ua/ |
| Контактна особа: | Олександр Трофимчук |
| Телефон: | +380983187496 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Гаванна, буд. 1 |
2 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником всупереч вимог тендерної документації по закупівлі не було надано документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям: Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного (-их) договору(-ів) (обов’язково зазначити – найменування та місцезнаходження Замовника, контактні телефони, ідентифікаційний код, номер та дату укладання договору; Копії договору (-ів) з документами, що підтверджують його повне виконання (акти наданих послуг, видаткові накладні, тощо); Лист- відгук від контрагента (зазначеного в довідці) про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) виданий не раніше 2023 року. 2. Учасником, всупереч вимогам тендерної документації по закупівлі не було надано документи, щодо кожного субпідрядника/співвиконавця у разі залучення, у разі якщо учасник не планує залучати субпідрядників він повинен надати довідку довільного формату про незалучення субпідрядників. 3. Учасником, всупереч вимогам тендерної документації по закупівлі не було надано заповнений зі свого боку проект договору відповідно до додатку №3 до тендерної документації; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації по закупівлі: 2. Перелік кваліфікаційних критерії встановлених Замовником. 2.1. Учасники закупівлі повинні підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати: 2.1.1. Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного (-их) договору(-ів) (обов’язково зазначити – найменування та місцезнаходження Замовника, контактні телефони, ідентифікаційний код, номер та дату укладання договору); 2.1.2. На підтвердження інформації зазначеній у довідці про наявність аналогічного досвіду Учасник повинен надати копії договору (-ів) з документами, що підтверджують його повне виконання (акти наданих послуг, видаткові накладні, тощо); 2.1.3. Учасник повинен надати лист- відгук від контрагента (зазначеного в довідці) про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) виданий не раніше 2023 року. 2. Пункт 1.3.5 додатку 1 до тендерної документації по закупівлі: Перелік документів, що надаються учасниками у складі тендерної пропозиції: «1.3.5. Документи, щодо кожного субпідрядника/співвиконавця у разі залучення, у разі якщо учасник не планує залучати субпідрядників він повинен надати довідку довільного формату про незалучення субпідрядників» 3. Пункт 1.3.5 додатку 1 до тендерної документації по закупівлі: Перелік документів, що надаються учасниками у складі тендерної пропозиції: Заповнений зі свого боку проект договору відповідно до додатку №3 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям: Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного (-их) договору(-ів) (обов’язково зазначити – найменування та місцезнаходження Замовника, контактні телефони, ідентифікаційний код, номер та дату укладання договору; Копії договору (-ів) з документами, що підтверджують його повне виконання (акти наданих послуг, видаткові накладні, тощо); Лист- відгук від контрагента (зазначеного в довідці) про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) виданий не раніше 2023 року. 2. Документи, щодо кожного субпідрядника/співвиконавця у разі залучення, у разі якщо учасник не планує залучати субпідрядників він повинен надати довідку довільного формату про незалучення субпідрядників. 3. Заповнений зі свого боку проект договору відповідно до додатку №3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.