Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
ID закупівлі: acd57881b1f545b386e49121e05751e4
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 157 932,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 789,66 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
ЄДРПОУ: | 40032148 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Сова |
Телефон: | +380508116142 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02091, Україна, м. Київ,м.Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121 |
4 |
ПРОТОКОЛ № 258 м. Київ «19 » червня 2023 р. 1. Повне найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський медичний центр «Академія здоров’я людини» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Адреса: 02091, м. Київ, вул. Харківське шосе, 121, тел. (044) 564-65-51 2. Особа, уповноважена замовником на проведення закупівель: СОВА Ірина Костянтинівна — заступник директора з економічних питань 3. Порядок денний: Розгляд тендерної пропозиції ТОВ "Амікум Фарма" 4. Інформація про закупівлю: Відкриті торги Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-05-013903-a Вид предмету закупівлі: Товар Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція 5. Результати розгляду: 14.06.2023 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій поданих по процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція». Свою пропозицію надали: товариство з обмеженою відповідальністю "Амікум Фарма" та товариство з обмеженою відповідальністю "БІОФАРМА ПЛАЗМА". За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Амікум Фарма", Україна, 04080, м. Київ, вул. Вікентія Хвойки, буд. 21, код ЄДРПОУ 40866700, виявлено наступні невідповідності. 1. Згідно пункту 2 розділу V тендерної документації учасники несуть персональну відповідальність за розміщення у складі своїх тендерних пропозицій інформації, що містить персональні дані особи (-іб), яка (-і) не надавала (-и) згоду на їх публікацію, про що надається лист-підтвердження в довільній формі. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній зазначений документ. 2. Згідно підпункту 1.2 пункту 1 додатка 1 до тендерної документації учасник має надати копії документів, що підтверджують наявність у нього власних/або орендованих складських приміщень та обладнання для забезпечення температурного режиму. На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасник надав договір оренди нежилого приміщення №02-09/22 від 01.09.2022 р. (файл «2.Відповідність кваліфікаційним вимогам.pdf») та паспорт Холодильна система Tecumseh FTCA4517 (файл «2.Відповідність кваліфікаційним вимогам.pdf»). Водночас, замовником встановлено, що учасник не надав у складі тендерної пропозиції копію акту прийому-передачі приміщень, наявність якого випливає з умов договору оренди нежилого приміщення №02-09/22 від 01.09.2022 р. (пункти 1.2, 2.3, 2.4). Також, у наданому учасником паспорті Холодильна система Tecumseh FTCA4517 відсутня інформація про приналежність зазначеного обладнання саме учаснику. Тобто, із змісту паспорта не випливає, що обладнання перебуває у власності/оренді ТОВ "Амікум Фарма". Відтак, учасник на виконання вимог підпункту 1.2 пункту 1 додатка 1 до тендерної документації має надати: копію акту прийому-передачі приміщень за договором оренди нежилого приміщення №02-09/22 від 01.09.2022 р., а також копію документу (-ів), що підтверджує (-ють) наявність у нього обладнання для забезпечення температурного режиму. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, зазначені в цьому протоколі. 6. Рішення особи, уповноваженої замовником на проведення закупівель, щодо питання порядку денного: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення товариством з обмеженою відповідальністю "Амікум Фарма" невідповідностей, зазначених у цьому протоколі. 7. Підпис:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.