Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 33 596,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 167,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЗАПОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИКО-ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
ЄДРПОУ: | 45030873 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тронь Галина Іванівна |
Телефон: | 380612362293 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,ЗАПОРІЖЖЯ, пр.Маяковського, будинок 26 |
5 |
1) перелік виявлених невідповідностей: - Учасником надано таблицю відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам без зазначення назви товару (документ «Документи, що підтверджують технічну частину.pdf», що не дає змоги встановити його відповідність наданим документам, що засвідчують якість запропонованого товару. - Учасник не підтвердив гарантійним листом те, що Учасник в разі перемоги повинен здійснити доставку товару, розвантаження за місцем його експлуатації за свій рахунок. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Таблиця Додатку №3 Тендерної документації. - п.3 Загальних вимог до предмету закупівлі та спосіб їх документального підтвердження Додатку 3 Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - усунути зазначену невідповідність шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів на підставі ч.16 ст.29 Закону та п.40 Постанови.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.