Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 23d1cbbf9f4b4e65b19815784772cab1
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова" |
ЄДРПОУ: | 01996674 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сенів Назар Ярославович |
Телефон: | 380322514687 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79038, Україна, Львівська область,Львів, вул.Медової Печери, 1 |
7 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції для фізичних осіб-підприємців підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформований станом на 2023 рік, в якому вказано відповідний вид економічної діяльності КВЕД. Цей документ в складі тендерної пропозиції не подано. 1.2. За умовами п. 2 Розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник має надати відомості про учасника за формою, встановленою у цьому пункті. На відповідність цій вимозі подано довідку № б/н від 07.06.2023 року «ФОРМА «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», складено не у відповідності до поданої у вказаному пункті форми та не містить відомості про контактну(контактних) особу (осіб)учасника (ПІБ, посада, контактний телефон, е-mail , інше). 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформований станом на 2023 рік, в якому вказано відповідний вид економічної діяльності КВЕД. 2.2. Надати довідку «ФОРМА «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» за формою, встановленою у п. п. 2 Розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації, заповнену усіма відповідними відомостями. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.