Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 352ba4bdc9a0404dafc0e6208a5191dd
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 240 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська міська лікарня" Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області |
ЄДРПОУ: | 20764294 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Одноріг Роман Іванович |
Телефон: | +380324151460 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81600, Україна, Львівська область,Миколаїв, вул. Возз'єднання 9 |
5 |
ПРОТОКОЛ № 2 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ «13» червня 2023 р. м. Миколаїв 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська міська лікарня" Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 20764294 3. Місцезнаходження. 81600, Україна , Львівська обл., Миколаїв, вул. Возз'єднання 9 4. Категорія замовника: згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення уповноваженої особи КНП "Миколаївська міська лікарня" Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області щодо прийняття розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Філатов Роман Сергійович в процедурі відкритих торгів на закупівлю Прилад для реєстрації отоакустичної емісії - Аудіометр код ДК 021:2015: 33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019: 36908 - Отоакустичний інструмент емісії) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей: В пункті 1 Додатку № 1 до тендерної документації вказана вимога, щодо надання учасниками в складі пропозиції документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору за кодом ДК 021:2015: 33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. ФОП Філатов Роман Сергійович надає в складі пропозиції аналогічний договір без документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. 2) Перелік документів та інформації, які учасник повинен надати на усунення невідповідностей: Копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному запропонованого аналогічного договору. Вирішив: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції від 10.09.2022 р. зі змінами (далі – Закон) та Постанови №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості). Уповноважена особа заступник генерального директора з економічних питань Одноріг Р.І.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.