Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 050 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 10 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області |
ЄДРПОУ: | 01992653 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Попович Іван Іванович |
Телефон: | 380660897988 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89300, Україна, Закарпатська область,Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23 |
2 |
Відповідно до п.39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливостей), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням положень п.40 Особливостей. Згідно з п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Розглянувши 22.06.2023р., тендерну пропозицію ТОВ «Грені Сміт»по предмету закупівлі товару за процедурою відкритих торгів з особливостями - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, код 33180000-5 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Протезно-ортопедичні вироби, код 33183000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 33181 за НК 024:2019 - Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-02-005641-a , яка визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність до вимог Тендерної документації уповноважена особа встановила наступне: Відповідно до пункту 38 Особливостей: «Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. 22 червня 2023р., за результатами розгляду Уповноваженою особою, найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Грені Сміт», на відповідність умовам тендерної документації та законодавству України, встановлено наступні невідповідності умовам Тендерної документації: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ.» Учасником ТОВ «Грені Сміт» не накладено КЕП або УЕП на кожний електронний документ пропозиції окремо,а накладено КЕП лише на тендерну пропозицію в цілому,а тому тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Відповідно до п.39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливостей), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням положень п.40 Особливостей. Згідно з п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Розглянувши 20.06.2023р., тендерну пропозицію ФОП "ШВЕДУН ІРИНА АРИКІВНА" по предмету закупівлі товару за процедурою відкритих торгів з особливостями - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, код 33180000-5 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Протезно-ортопедичні вироби, код 33183000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 33181 за НК 024:2019 - Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-02-005641-a , яка визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність до вимог Тендерної документації уповноважена особа встановила наступне: Відповідно до пункту 38 Особливостей: «Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. 20 червня 2023р., за результатами розгляду Уповноваженою особою, найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника ФОП "ШВЕДУН ІРИНА АРИКІВНА", на відповідність умовам тендерної документації та законодавству України, встановлено наступні невідповідності умовам Тендерної документації: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ.» Учасником ФОП "ШВЕДУН ІРИНА АРИКІВНА", не накладено КЕП або УЕП на кожний електронний документ пропозиції окремо,а накладено КЕП лише на тендерну пропозицію в цілому,а тому тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Відповідно до п.39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливостей), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням положень п.40 Особливостей. Згідно з п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Розглянувши 14.06.2023р., тендерну пропозицію ФОП "ЗВЄРЄВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" по предмету закупівлі товару за процедурою відкритих торгів з особливостями - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, код 33180000-5 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Протезно-ортопедичні вироби, код 33183000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 33181 за НК 024:2019 - Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-02-005641-a , яка визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність до вимог Тендерної документації уповноважена особа встановила наступне: Відповідно до пункту 38 Особливостей: «Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. 14 червня 2023р., за результатами розгляду Уповноваженою особою, найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника ФОП "ЗВЄРЄВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" , на відповідність умовам тендерної документації та законодавству України, встановлено наступні невідповідності умовам Тендерної документації: Частиною 7 розділу І тендерної документації передбачено наступне: На виконання п.1 Додатку 3 до тендерної документації «Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту». У складі тендерної пропозиції ФОП "ЗВЄРЄВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" містяться відскановані оригінали документів (21. Сертифікат Synimed цемент2027, 22. Сертифікат Corentec 2021, 23. Merete Certificate New), що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, замість завірених копій, як вимагалось замовником. Учасник повинен надати завірені копії зазначених вище документів. На виконання п.2 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен «надати оригінал гарантійного листа від виробника виробу (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією документацією». У складі тендерної пропозиції ФОП "ЗВЄРЄВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" містяться: - Гарантійний лист від 09.06.2023р. виданий ФОП Галицький Б.Ю., який є уповноваженим представником компанії Corentec Сo. LTD. Проте відсутнє офіційне підтвердження від виробника факту відносин між ФОП Галицький Б.Ю. та компанією Corentec Сo. LTD з правом бути уповноваженим представником та надавати такі гарантійні листи третім особам. - Гарантійний лист від 09.06.2023р. виданий ФОП Галицький Б.Ю., який є уповноваженим представником компанії Merete GmbH. Проте відсутнє офіційне підтвердження від виробника факту відносин між ФОП Галицький Б.Ю. та компанією Merete GmbH з правом бути уповноваженим представником та надавати такі гарантійні листи третім особам. - Гарантійний лист від 09.06.2023р. виданий ФОП Густі В.О., який є офіційним дистриб’ютором компанії Synimed. Проте відсутнє офіційне підтвердження від виробника факту відносин між ФОП Густі В.О. та компанією Synimed з правом бути офіційним дистриб’ютором та надавати такі гарантійні листи третім особам. На виконання вимог п.2 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати зазначені вище відсутні документи. 3. З метою підтвердження медико-технічних вимог визначених у Додатку 3 до тендерної документації ФОП "ЗВЄРЄВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" надано «Лист про відповідність МТВ» Вих.№10-08/23, проте не надано документів, що підтверджують зазначену відповідність, а отже у Замовника нема можливості перевірити достовірність зазначеної інформації. Учасник повинен надати зазначені документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.