Період оскарження умов закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 18 900 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 94 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 04052784 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Меленець Радислав Сергійович |
Телефон: | +380970117030 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр. Миру, 70 |
8 |
Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Гігієнічні набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб за кодом ДК 021:2015 - 33710000-0 - Парфуми, засоби гігієни та презервативи, у кількості 90000 наборів, № UA-2023-05-31-009754-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПУТНІК-ЛТД", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Згідно пункту 13 додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалось надати у складі пропозиції «Довідка, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження (юридична та поштова адреса); телефон; факс; E-mail; профілюючий вид діяльності; вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва; найменування банків, у якому (яких) обслуговується учасник та розрахункові рахунки (зазначаються реквізити усіх банків, у яких обслуговується учасник); прізвище, ім'я, по-батькові керівника та зразок підпису (для юридичної особи); ПІБ, посада, контактний номер телефону та Е-mail посадової особа, яка уповноважена на укладення договору та інших на це уповноважених осіб; індивідуальний податковий номер; реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, укладеного за результатами проведення торгів. Довідка надається згідно зразка, наведеного в Додатку 5 до тендерної документації». Учасника надано файл «16 Довідка з відомостями про учасника Додаток 5.pdf» в якому відсутня інформація про «посада» посадової особа, яка уповноважена на укладення договору. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати файл відповідно до вимоги пункту 13 додатку 1 до тендерної документації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У замовника виникли обставини відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів визначених в технічному завданні
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-07-2023, 00:04
Період оскарження:
з 17-07-2023, 15:15 по 28-07-2023, 00:00
Документи: