Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 34b220f22f8646f9ac69397a1f9dd578
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 30 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 153,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05493838 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kpoml.wordpress.com |
| Контактна особа: | Анна ОЧКОВСКАЯ |
| Телефон: | +380963580696 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 28000, Україна, Кіровоградська область,м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15 |
4 |
Вимога щодо усунення невідповідностей в інформації/документах Учасника, поданих в складі тендерної пропозиції Виявлені невідповідності: 1. Інформація про відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам тендерної документації, подається Учасником в складі пропозиції на фірмовому бланку у вигляді Таблиці 1.1., але Учасником не надано копії документів зазначених у стовпчику 5 Таблиці 1.1. 2. Для запобігання придбання фальсифікату або неякісного товару, Учасником не надано лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, який підтверджує можливість Учасника у поставці товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником. 3. Для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надатись не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), Учасник надав Специфікацію, яка не відповідає номеру зазначеного аналогічного договору. Невідповідність: 1. Вимогам пункту 1 частини ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. 2. Вимогам пункту 3 частини ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. 3. Вимогам пункту 1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документиції. Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Копії документів зазначених у стовпчику 5 Таблиці 1.1., що підтверджують відповідність Товару медико-технічним вимогам тендерної документації (технічну документацію виробника або інструкції з використання) відповідно до пунктів 3-6 Таблиці 1.1. 2. Лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, який підтверджує можливість Учасника у поставці товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником у пунктах 3-6 Таблиці 1.1. 3. Не менше 1 копії аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.