Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 776 310,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 7 763,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Ліана Цюман |
Телефон: | +380542700065 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
4 |
Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
ID закупівлі: aac47303e54c4a62be57a041f1b428e5
1) При перевірці документів доданих до тендерної пропозиції учасника ФОП "Герасімов Дмитро Олександрович" (ІПН 3161513355) встановлено: а) Відповідно до пункту 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації замовника: «1.2. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасником ФОП "Герасімов Дмитро Олександрович" (ІПН 3161513355) у складі тендерної пропозиції було надано лист від 02.06.2023 «Відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі», в якому зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію, надана інформація складена не у відповідності до Додатку 3 до тендерної документації. б) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, «п. 5. Поставка товару до місць його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування медичних матеріалів та виробів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування (надати гарантій лист)». Учасником ФОП "Герасімов Дмитро Олександрович" (ІПН 3161513355) у складі тендерної пропозиції було надано лист від 02.06.2023 «Відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі», в якому зазначено: «Поставка товару до місць його використання буде здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування медичних матеріалів та виробів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування (надати гарантій лист)». Наданий документ (інформація) оформлено не як гарантійний лист. 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації; - привести у відповідність гарантійний лист в якому зазначається, що поставка товару до місць його використання буде здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування медичних матеріалів та виробів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.