Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 99c825294d584634ad79ee6dc9b7d2c0
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 354 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 540,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Жмеринська лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради" |
| ЄДРПОУ: | 39875078 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zmerlvl.lic.org.ua |
| Контактна особа: | Кісь Олена Анатоліївна |
| Телефон: | +380433243389 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,Жмеринка, вул. Добролюбова,2 |
2 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. . Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» встановлено, що: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Також, п.6 Опису формальних помилок унормовано, що до формальних помилок відноситься подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Проте, вивчивши детально тендерну пропозицію Учасника Замовником встановлено, що ряд поданих Учасником документів не містять власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, печатки (за наявності) та на документах наданих у формі електронного документа відсутній накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме: - Інформаційна довідка про наявність аналогічного договору за кодом дк.pdf. - Лист-пояснення щодо документів що підтверджують право уповноваженої особи на підпис документів.pdf - Довідка про відсутність ліцензії.pdf - Інформаційна довідка про кінцевого бенефіціарного власника.pdf - Лист-згода на обробку персональних даних д. 5.pdf - Технічна специфікація.pdf - Тендерна пропозиція.pdf Абзацом 4 п. 2 Додатку 1 « Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» вимагалось, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Так відповідно даної вимоги Учасником в складі своєї тенденої пропозиції не підтвердив дану вимогу шляхом надання довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Дана довідка відсутня. Додатком 3 тендерної документації Замовником вимагалась подання Учасником заповненого договору. Проте, учасник не виконав дану вимогу. Так, відповідно до викладеного Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених порушень, а саме: 1. Учасник повинен накласти власноручний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа або в разі подання електронного документа в форматі pdf без власноручного підпису, накласти електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» на наступні документи: - Інформаційна довідка про наявність аналогічного договору за кодом дк.pdf. - Лист-пояснення щодо документів що підтверджують право уповноваженої особи на підпис документів.pdf - Довідка про відсутність ліцензії.pdf - Інформаційна довідка про кінцевого бенефіціарного власника.pdf - Лист-згода на обробку персональних даних д. 5.pdf - Технічна специфікація.pdf - Тендерна пропозиція.pdf 2. Надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей 3. Подати заповнений проект договору відповідно до вимог Замовника в Додатку 3 тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.