Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-05-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495, від 17.02.2023 № 157). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 700 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 57 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Ліана Цюман |
Телефон: | +380542700065 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня" |
6 |
1) При перевірці документів доданих до тендерної пропозиції учасника учасником ТОВ "МЕДТЕХНІКА-СУМИ" (код ЄДРПОУ 39051890) встановлено: а) Відповідно до пункту 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації замовника: «1.2. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасником ТОВ "МЕДТЕХНІКА-СУМИ" (код ЄДРПОУ 39051890) у складі тендерної пропозиції було надано, зокрема: 1) лист від 31.05.2023 вих. №118/05/2023 щодо погодження з умовами процедури, 2) лист від 31.05.2023 вих. №120/05/2023 щодо відповідності технічним характеристикам, 3) лист від 31.05.2023 вих. №125/05/2023 технічна специфікація до предмету закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), надана інформація складена не у відповідності до Додатку 3 до тендерної документації. б) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «п. 2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту». Відповідно до пункту 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації замовника: «1.4. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)». Учасником ТОВ "МЕДТЕХНІКА-СУМИ" (код ЄДРПОУ 39051890) на виконання вищевказаної умови у складі тендерної пропозиції було надано, зокрема: 1) Декларація про відповідність №UA.001.D 02-2022 від 22.07.2022, Декларація про відповідність № UA.001.D. 34949-22 від 22.07.2022, 3) Сертифікат оцінювання відповідності UA.TR.001.0753.30.00342-22. Вищезазначені документи надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису на кожен з таких документів. Відповідно до пункту 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації замовника: «1.5. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.6. цієї документації. Перевірити на відповідність кваліфікований електронний підпис можна на сайті Центрального засвідчувального органу у розділі “Перевірити підпис” (https://czo.gov.ua/verify), в якому буде зазначена інформація щодо: типу носія особистого ключа учасника - захищений; типу підпису – кваліфікований; сертифікату – кваліфікований». в) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «п. 6. Відповідність медико-технічним вимогам підтверджується наданням Учасником заповненої таблиці запропонованої Замовником з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку інструкції з експлуатації або офіційних друкованих документів виробника (каталоги, проспекти, тощо) українською або російською мовою, які містять підтвердження технічних параметрів обладнання, яке пропонується Учасником». Учасником ТОВ "МЕДТЕХНІКА-СУМИ" (код ЄДРПОУ 39051890) на виконання вищевказаної умови у складі тендерної пропозиції було надано, зокрема: 1) лист від 31.05.2023 вих. №125/05/2023 технічна специфікація до предмету закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), яка містить заповнену таблицю запропонованої Замовником з посиланням на відповідну сторінки витягу із каталогів «Карл Шторц», сторінки інструкції з використання, 2) інструкція з експлуатації UH 300/300 U Високочастотний хірургічний апарат AUTOCON III 300, 3) інструкція з експлуатації помпа аспіраційна UP031, 4) витяг із каталогів «Карл Шторц», 5) інструкція з використання відеоголовка ендоскопічна IMAGE1 S, 6) інструкція з використання UI 400 ENDOFLATOR 40, 7) інструкція з використання UP 210 ENDOMAT SELECT. Вищезазначені документи надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису на кожен з таких документів. г) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «п. 7. Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника (надати скан-копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції)». Учасником ТОВ "МЕДТЕХНІКА-СУМИ" (код ЄДРПОУ 39051890) на виконання вищевказаної умови у складі тендерної пропозиції було надано, зокрема: 1) оригінал гарантійного листа вих. № 92 від 25 травня 2023 року, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника, 2) доручення від виробника товару від 01.03.2023 (доручення від виробника товару надано учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису на такий документ). 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації; - надати завірені копії: 1) Декларації про відповідність №UA.001.D 02-2022 від 22.07.2022, 2) Декларації про відповідність № UA.001.D. 34949-22 від 22.07.2022, 3) Сертифікату оцінювання відповідності UA.TR.001.0753.30.00342-22; або надати вищезазначені документи у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на такий документ; - надати у вигляді скан-копій: 1) інструкцію з експлуатації UH 300/300 U Високочастотний хірургічний апарат AUTOCON III 300, 2) інструкцію з експлуатації помпа аспіраційна UP031, 3) витяг із каталогів «Карл Шторц», 4) інструкцію з використання відеоголовка ендоскопічна IMAGE1 S, 5) інструкцію з використання UI 400 ENDOFLATOR 40, 6) інструкцію з використання UP 210 ENDOMAT SELECT; або надати вищезазначені документи у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на такий документ; - надати у вигляді скан-копії доручення від виробника товару від 01.03.2023; або надати вищезазначений документ у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на такий документ. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.