Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-05-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
ID закупівлі: fd9b2d9953f945abb317cedb61ced666
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 52 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Ліана Цюман |
Телефон: | +380542700065 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" |
5 |
1) При перевірці документів доданих до тендерної пропозиції учасника ФОП Сумцова Альона Антонівна (ІПН 3409713288) встановлено: а) Відповідно до пункту 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації замовника: «1.2. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям - згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації». Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації Замовником встановлено два кваліфікаційні критерії. Згідно Додатку 2 до тендерної документації: «Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1); 1.2. Видаткові накладні та/або товаро-транспортні накладні та/або акти приймання-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, подаються згідно кожного поданого договору. 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2.1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається Учасником у відповідності до Таблиці 2), за підписом уповноваженої посадової особи, в якій повинна міститись інформація про наявність у Учасника обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору. У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування, оренда). У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації». Учасником ФОП Сумцова Альона Антонівна у складі тендерної пропозиції було надано Довідку вих. № 7 від 28.05.2023р., щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, яка складена не у відповідності до Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником ФОП Сумцова Альона Антонівна у складі тендерної пропозиції було надано Довідку вих. № 6 від 28.05.2023р., щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка складена не у відповідності до Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації. б) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації: «п.2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту». Учасником ФОП Сумцова Альона Антонівна у складі тендерної пропозиції було надано, зокрема: 1) Декларація про відповідність № UA.001.D 02-2022 від 22.07.2022, 2) Декларація про відповідність № UA.001.D. 34949-22 від 22.07.2022, 3) Сертифікат оцінювання відповідності UA.TR.001.0753.30.00342-22. Відповідно до пункту 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації замовника: «1.4. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)». в) Відповідно до пункту 5 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації замовника: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, шляхом надання довідки в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання даного договору». Учасником ФОП Сумцова Альона Антонівна у складі тендерної пропозиції було надано Довідку підтвердження відповідності учасника вимогам, зазначеним у пункті 44 Особливостей вих. № 16 від 28.05.2023, в якій зазначено про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання даного договору (абз. 14 пункту 44 Особливостей). 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1); - надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається Учасником у відповідності до Таблиці 2); - надати завірену копію Декларації про відповідність № UA.001.D 02-2022 від 22.07.2022, або надати Декларацію про відповідність № UA.001.D 02-2022 від 22.07.2022 у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на такий документ; - надати завірену копію Декларації про відповідність № UA.001.D. 34949-22 від 22.07.2022, або надати Декларацію про відповідність № UA.001.D. 34949-22 від 22.07.2022 у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на такий документ; - надати завірену копію Сертифікату оцінювання відповідності UA.TR.001.0753.30.00342-22, або надати Сертифікат оцінювання відповідності UA.TR.001.0753.30.00342-22 у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на такий документ; - надати довідку в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання даного договору, що підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятого пункту 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.