Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 70ac02d3800b4440abc25993740337e5
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 209 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 090,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Жмеринська лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради" |
| ЄДРПОУ: | 39875078 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zmerlvl.lic.org.ua |
| Контактна особа: | Кісь Олена Анатоліївна |
| Телефон: | +380433243389 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,Жмеринка, вул. Добролюбова,2 |
2 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. . Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так, Відповідно до вимог Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме : Комплектація та документи для корзинів для флаконів, встановлена вимога , що Гарантійний термін експлуатації обладнання з моменту введення в експлуатацію 18 місяців, на виконання даної вимоги Учасник повинен надати гарантійний лист. Проте, на підтвердження даної вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції гарантійний лист не надано. Відповідно до вимог Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме п. 2 графи «Документи на прилад» вимагалось надати Оригінал або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. Так відповідно даної вимоги Учасник надав в складі своєї тенденої пропозиції гарантійний лист від офіційного представника, проте даним листом не підтверджено гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. Так, відповідно до викладеного Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених порушень, а саме: - Учасник повинен надати гарантійний лист з підтвердженням, що гарантійний термін експлуатації обладнання з моменту введення в експлуатацію становить 18 місяців; - Оригінал або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.