Період оскарження умов закупівлі - по 21-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 84216d99ca9c4e5183538db031420101
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 61 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Хмельницький міський перинатальний центр" Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02004746 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вандоляк Зоряна Анатоліївна |
| Телефон: | +380382670313 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29016, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Івана Пулюя буд.6 |
0 |
І. Звернулися до учасника процедури закупівлі товару: реактиви для гематологічного аналізатора GBG Lab-1800. Код ДК 021-2015 : 33690000-3 - Лікарські засоби різні; 33694000-1 - Діагностичні засоби. Код НК 024:2019: 58237 - Буферний розчинник зразків ІВД, автоматичні / напівавтоматичні системи; 61165 - Реагент для лізису клітин крові ЕВД; 59058 Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованних систем, Фізичної особи-підприємця Трофимчук Володимир Володимирович ( код ЄДРПОУ 2390800096) відповідно до пункту 40 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, виявлені наступні невідповідності: 1) не надано, відповідно до п.1.1. додатку 4 тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, лист-відгук про якісне постачання товару до договору № 25 від 25.01.2022, що зазначений в довідці про виконання аналогічних договорів. ІІ. Відповідно до пункту абз.3 ч.1 пункту 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у тому разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.