Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-05-2023, 00:00
Закупівля проводиться у зв’язку з введенням та дією на всій території України воєнного стану і відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами)
ID закупівлі: 0f7d88ffa9c944c4892e48d07a175df4
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 251 446,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" |
| ЄДРПОУ: | 01983016 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Єлизавета Свистун |
| Телефон: | +380731331959 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45400, Україна, Волинська область,місто Нововолинськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, 7 |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Фізичної особи-підприємця Артищук Олега Миколайовича – єдиного учасника процедури закупівлі UA-2023-05-05-011996-a (відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (комплект обладнання для гістерорезектоскопії) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, згідно пункту 1 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (комплект обладнання для гістерорезектоскопії) за процедурою закупівлі – відкриті торги (з особливостями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на викладене, Фізичній особі-підприємцю Артищук Олегу Миколайовичу, як учаснику процедури закупівлі UA-2023-05-05-011996-a, протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення в електронній системі закупівель, необхідно виправити такі невідповідності: 1. Учасник процедури закупівлі повинен надати лист, яким підтверджується можливість поставки учасником процедури закупівлі товару, який є предметом закупівлі UA-2023-05-05-011996-a, у кількості, та в терміни, визначені тендерною документацією. Лист повинен включати в себе: назву учасника процедури закупівлі, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Спроможність учасника процедури закупівлі поставити товар повинна підтверджуватися оригіналом листа від виробника або офіційного представника виробника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.