Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-05-2023, 00:00
Дана закупівля підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями).
ID закупівлі: b017aaa51c2749eabd7e047ceb41577b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 622 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
Контактна особа: | планово економічний відділ |
Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ* з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Товар. 4. Конкретна назва предмета закупівлі. UA-2023-04-27-006616-а «Засоби для догляду за малюками» (пелюшки вологопоглинаючі). 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності). Відповідно до ДК 021:2015 код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (пелюшки вологопоглинаючі) 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 найменування. 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115, КНП КМКОЦ. 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. До 31.12.2023 р. 9. Перелік виявлених невідповідностей: Довідка про аналогічні договори. Проект договору. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Додаток №2 до документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям пункт Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Додаток №3 проект договору. 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати повну довідку у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником аналогічний за предметом закупівлі щієї процедури договір постачання із зазначенням: найменування Замовника (Покупця, Отримувача) з якими укладено договір, процедури закупівлі, номер закупівлі в електронній системі (у разі застосування), дати та суми Договору та копії договорів, які вказані у довідці. Надати повний проект договору. Уповноважена особа Євгенія ШЕПЕЛЬ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.