Період оскарження умов закупівлі - по 01-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-05-2023, 00:00
ID закупівлі: bb21968316b542cbabbb1909024019aa
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 235 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 26198169 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Блиндюк Ірина |
| Телефон: | 0953669626 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
5 |
перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації учасники повинні надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. - відповідно до п.9 Додатку 2 тендерної документації Якщо учасник не є виробником продукції додатково необхідно надати документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником/представником виробника. Учасником подано договір не в повному обсязі з виробником, а саме без додатків, які є невід’ємною частиною договору. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником/представником виробника в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.