| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 179 104,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
| ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
| Телефон: | +380322581125 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
3 |
Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-04-2023, 00:00
Під час публікації закупівлі в електронній системі закупівель встановлено обов’язкову вимогу щодо заповнення поля «Мінімальний крок аукціону», без якого не можливо опублікувати закупівлю. Тому, зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни у розмірі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, який не приймається до уваги.
ID закупівлі: d7bda91b982740b8b6dc75d12b47278d
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Пунктом 6 Додатку 3 «Технічна специфікація» тендерної документації визначено: «відповідність запропонованого товару наведеним нижче медико-технічним вимогам повинна підтверджуватись копіями інструкцій з використання та/або іншого(их) технічного(их) документу(ів) від виробника(ів) запропонованого товару, у яких містяться вказані характеристики запропонованого товару». Однак, ФОП ПОКРАСЬОН ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ до п. 13-18 таблиці технічної специфікації не надано копій інструкцій з використання та/або іншого(их) технічного(их) документу(ів) від виробника(ів) запропонованого товару, у яких містяться вказані характеристики запропонованого товару. Таким чином, ФОП ПОКРАСЬОН ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ необхідно до вищезгаданих пунктів 13-18 надати документи від виробника(ів) запропонованого товару, у яких містяться вказані характеристики запропонованого товару. Керуючись п.40 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.