Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-04-2023, 00:00
Під час проведення процедури відкритих торгів усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведено в ч.6 р. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ВІДКРИТІ ТОРГИ ПРОВОДЯТЬСЯ БЕЗ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ (Розмір мінімального кроку пониження ціни не застосовується).
ID закупівлі: a81a0053b0fa4cd5bac942ae2ae31386
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" |
ЄДРПОУ: | 02004953 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.rod.ck.ua/ |
Контактна особа: | Миколенко Сергій Іванович |
Телефон: | 380674737354 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18020, Україна, Черкаська область,Черкаси, вул.Чехова, буд.101 |
13 |
За результатами розгляду пропозиції ТОВ "ЗАВОД ЛАБОРАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ" (ЄДРПОУ 41735399) (далі - Учасник) уповноваженою особою виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією - Згідно п. 1.4 Тендерної документації №63 від 12 квітня 2023р. (предметом закупівлі: код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV) – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019: 36305 Плазмовий стерилізатор) зазначено, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням « pdf.», « jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. У той же час документи, що були завантажені ТОВ "Завод лабораторного обладнання", а саме: - 3.5 ВИПИСКА З ЄДР ТОВ ЗЛО від 08.03.2023; - 3.6 Витяг ЄДР опендата; - 1.1 Договір 109 від 29_08_2022; - 1.2 Видаткова накладна №15 від 16.09.2022 до Договору 109; - 1.3 Договір 245-22 від 06.09.2022, - видаткова 18 від 10.10.22; - 1.4 Лист-відгук до договору 109 від 29.08.2022; - 1.5 Лист-відгук до договору 245-22 від 06.09.2022; - 2.1 КОПІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ №1 ред 5 від 01.08.2022; - 2.2 КОПІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ №2 ред. 4 від 01.08.2022; - 2.3 Копія Сертифікату відповідності вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001_2018; - 2.4 Копія Сертифікату відповідності ред. від 01.08.22 ТР щодо мед виробів, Постанова 753; - 2.5 Копія Сертифікату відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 13485_2018; - 2.6 Сертифікат 2023 Сущенко; - 2.8 Гарантійний лист виробника., - не відповідають зазначеному формату розширення, це унеможливлює їх автоматизацію системою машинозчитування, відповідно здійснити аналіз та перевірку інформації у повному обсязі також не можливий. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З урахуванням вище описаного Уповноважена особа приходить до висновку про необхідність розміщення в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей. Виявлені невідповідності усунути шляхом завантаження до пропозиції протягом 24 годин з часу розміщення цього повідомлення в ЕСЗ наступних документів у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням « pdf.», « jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії: - 3.5 ВИПИСКА З ЄДР ТОВ ЗЛО від 08.03.2023; - 3.6 Витяг ЄДР опендата; - 1.1 Договір 109 від 29_08_2022; - 1.2 Видаткова накладна №15 від 16.09.2022 до Договору 109; - 1.3 Договір 245-22 від 06.09.2022, - видаткова 18 від 10.10.22; - 1.4 Лист-відгук до договору 109 від 29.08.2022; - 1.5 Лист-відгук до договору 245-22 від 06.09.2022; - 2.1 КОПІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ №1 ред 5 від 01.08.2022; - 2.2 КОПІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ №2 ред. 4 від 01.08.2022; - 2.3 Копія Сертифікату відповідності вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001_2018; - 2.4 Копія Сертифікату відповідності ред. від 01.08.22 ТР щодо мед виробів, Постанова 753; - 2.5 Копія Сертифікату відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 13485_2018; - 2.6 Сертифікат 2023 Сущенко; - 2.8 Гарантійний лист виробника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.