Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 19-04-2023, 00:00
ID закупівлі: b5ba31795c0a447ea529a353dc75b96f
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 4 500,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство"Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01111227 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Штефан Олена Миколаївна |
Телефон: | 380993365104 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 27400, Україна, Кіровоградська область,Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15 |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей в закупівлі UA-2023-04-11-010649-a Код ДК 021:2015- 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (пробірки) Під час розгляду Тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Фріж Інна Іванівна (далі – Учасник) виявлено невідповідності в поданих документах та вимогах до Тендерної документації, а саме: Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього; копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі (підтвердженням виконання аналогічного договору може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель) та відгук від контрагента. В складі Тендерної пропозиції Учасником надана Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії аналогічних договорів з усіма додатками до нього, відгук від контрагента, але не додано копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. З огляду на вищевикладене, з метою усунення виявлених невідповідностей, згідно із пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненями) Учаснику надано 24 години на усунення невідповідностей та надання документів, передбачених Тендерною документацією.
Вимога про усунення невідповідностей в закупівлі UA-2023-04-11-010649-a Код ДК 021:2015- 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (пробірки) Під час розгляду Тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕАЛАБ» (далі – Учасник) виявлено невідповідності в поданих документах та вимогах до Тендерної документації, а саме: Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, встановлена вимога щодо надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого у 2023 році. В складі Тендерної пропозиції Учасника відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий у 2023 році. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього; копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та відгук від контрагента. В складі Тендерної пропозиції Учасником надана Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, копія аналогічного договору з усіма додатками до нього, видаткові накладні, але не додано відгук від контрагента. З огляду на вищевикладене, з метою усунення виявлених невідповідностей, згідно із пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненями) Учаснику надано 24 години на усунення невідповідностей та надання документів, передбачених Тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.