Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-03-2023, 00:00
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика для оголошення торгів все ще є обов'язок замовника встановлювати крок пониження, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
ID закупівлі: a3c43618c32942379d37f0fc78caf77b
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 242 200,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 211,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" |
ЄДРПОУ: | 13648033 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шаган Василь Михайлович |
Телефон: | 380981782062 |
E-mail: | vmshagan@ukr.net |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Медична, будинок 17 |
4 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації з метою закупівлі оригінальних витратних матеріалів, учасник надає лист від виробника ін'єкторів контрастних речовин MEDTRON AG про те, що запропоновані вироби медичного призначення відповідають технологічним стандартам та вимогам MEDTRON AG до витратних матеріалів призначених для ін’єкторів контрастних речовин ACCUTRON або є такими, що сертифіковані MEDTRON AG. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції міститься лист від виробника MEDTRON AG, в якому зазначена інформація про шприци колби ELS, в той час як предметом даної закупівлі є шприци колби Day Safe, тобто існує невідповідність в інформації щодо шприців колб, які пропонує учасник, та шприців колб, про які йде мова в даному листі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. З метою закупівлі оригінальних витратних матеріалів надати лист від виробника ін'єкторів контрастних речовин MEDTRON AG про те, що запропоновані вироби медичного призначення відповідають технологічним стандартам та вимогам MEDTRON AG до витратних матеріалів призначених для ін’єкторів контрастних речовин ACCUTRON або є такими, що сертифіковані MEDTRON AG.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.