Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 575 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” |
ЄДРПОУ: | 02005585 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Герман Анна Вікторівна |
Телефон: | 380472544493 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18009, Україна, Черкаська область,Черкаси, вул. Менделєєва, 3 |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-03-2023, 00:00
Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", Пропозиції готуються українською мовою
ID закупівлі: 940aafecbfa74f4dab462ef449b42100
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАБВЕЛЛ» були встановленні невідповідності в поданих документах до пропозиції, що вимагались тендерною документацією закупівлі, а саме: 1) згідно п.1.3. розділу 3 тендерної документації та Згідно з частиною 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 22-75-VІІІ від 06.02.2018р., якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, то він повинен надати в складі тендерної пропозиції документ, який визначає вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності учасника та/або протокол загальних зборів учасників, згідно з яким уповноваженій посадовій (службовій) особі учасника надано дозвіл укладати договір за результатами даної процедури закупівлі. Учасником ТОВ «ЛАБВЕЛЛ» не надано в складі пропозиції документ, який визначає вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності учасника та/або протокол загальних зборів учасників, згідно з яким уповноваженій посадовій (службовій) особі учасника надано дозвіл укладати договір за результатами даної процедури закупівлі. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З урахуванням вищеописаного, Уповноважена особа приходить до висновку про необхідність розміщення в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей. Виявлені невідповідності усунути шляхом завантаження до пропозиції протягом 24 годин з часу розміщення цього повідомлення в ЕСЗ наступних документів: 1) документ, який визначає вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності учасника та/або протокол загальних зборів учасників, згідно з яким уповноваженій посадовій (службовій) особі учасника надано дозвіл укладати договір за результатами даної процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.