Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
ID закупівлі: b0c066c3f1ae4425bb2a3e88aca64251
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 205 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство"Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01111227 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Штефан Олена Миколаївна |
Телефон: | 380993365104 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 27400, Україна, Кіровоградська область,Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15 |
6 |
Вимога про усунення невідповідностей в закупівлі UA-2023-03-13-011585-a Код ДК 021:2015- 33140000-3 Медичні матеріали. Шовні матеріали Під час розгляду Тендерної пропозиції учасника ФОП ДРОБОТ НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА (далі – Учасник) виявлено невідповідності в поданих документах та вимогах до Тендерної документації, а саме: Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього; копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та відгук від контрагента. Підтвердженням виконання аналогічного договору може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. В складі Тендерної пропозиції Учасником надана Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але не додано копію аналогічного договору з усіма додатками до нього; копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та відгук від контрагента. Відповідно до пункту 3 Додатку №3 до тендерної документації «Медико – технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, спосіб документального підтвердження до предмету закупівлі» встановлена вимога щодо надання гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. З метою підтвердження можливості поставки голок для спінальної анестезії: тип вістря «олівець» - розмір 22G та 25G; тип вістря «Квінке» - розміри: 22G, 23G, 25G, 26G; учасник надав Гарантійний лист від виробника представнику закупівлі UA-2023-03-13-011585-a - ФОП РЯБЧИНСЬКА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА, а не ФОП ДРОБОТ НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, Учаснику, Тендерна пропозиція якого на розгляді. З огляду на вищевикладене, з метою усунення виявлених невідповідностей, згідно із пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненями) Учаснику надано 24 години на усунення невідповідностей та надання документів, передбачених Тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.