Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 54 439,02 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 544,39 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Карабанов Святослав Олександрович |
Телефон: | 380487293064 |
E-mail: | ksa@ods.uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
0 |
Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 38cf2b4dcf27433484efc186712eca9b
Уповноважена особа встановила, що за результатами розгляду інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБЛАЙФ" кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів, наданих учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.3.1 п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано установчий документ Статут, у якому присутні обмеження на вчинення значного правочину та правочинів щодо яких є заінтересованість. Отже учасником не надано документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 1.2. На виконання вимог пп.3.1.1. пп.3.1 п.3 додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ "Інформаційна довідка" від 06.03.2023 року №11 у якому відсутня інформація щодо прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп.3.1 п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 2.2. пп.3.1.1. пп.3.1 п.3 додатку 1 до тендерної документації, а саме: Учасником надається довідка, складена у довільній формі, яка має містити наступні відомості про учасника: а) реквізити (найменування, код ЄДРПОУ/ ІПН); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові) (для юридичних осіб); в) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі; г) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. В даній довідці учасник може зазначити своє місцезнаходження та інформацію про контактні телефони. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБЛАЙФ" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 3.2. Учасником надається довідка, складена у довільній формі, яка має містити наступні відомості про учасника: а) реквізити (найменування, код ЄДРПОУ/ ІПН); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові) (для юридичних осіб); в) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі; г) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. В даній довідці учасник може зазначити своє місцезнаходження та інформацію про контактні телефони. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.