Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-02-2023, 00:00
1.КНП «Доброславська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області. 2.Місцезнаходження замовника- 67500, Одеська область, Одеський район, селище міського типу Доброслав, вулиця Грубніка, будинок 27. 3.Категорія замовника: підприємства, установи організації зазначені у п.3) част.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4.Ідентифікаційний код Замовника: 02775107
ID закупівлі: 4dfa78f25b7a4b049746c8d2b7f8b742
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 142 214,96 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОСЛАВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ " ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 02775107 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Влада Миколаївна Кондратюк |
Телефон: | +380966093923 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67500, Україна, Одеська область,Одеський р-н, смт Доброслав, вул. Грубніка, 27 |
5 |
Вимога про усуснення невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: Замовником виявлено, що у пропозиції Учасника документи надані не у відповідності до вимог чинного законодавства. Відповідно до пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій до Розділу III. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника. Так Замовником виявлено, що у пропозиції Учасника документи надані не у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме: Наказу Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях». перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документи, що складаються безпосередньо Учасником у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, а саме: Тендерна пропозиція, Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Довідка про наявність аналогічних договорів, Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним ч.1 та ч. 2 статті 17 Закону, Лист про відсутність документів у складі пропозиції учасника, Довідка про повноваження особи на підписання документів, Довідка щодо ліцензування товару, Лист-згода на обробку персональних даних, Лист про субпідрядника, Довідка де учасник гарантує про достовірність документів, що міститься у складі пропозиції, Технічне завдання, Лист-гарантія про відповідність товару вимогам замовника, Лист-гарантія про відповідність товару вимогам законодавства із захисту довкілля, Лист про субпідрядника, Лист про дотримання чинного законодавства, Лист-згода з проектом договору, Гарантійний лист що Учасник не є юридичною особою – резидентом РФ/РБ, Довідка про використання печатки, Загальна інформація про учасника процедури закупівлі, Лист щодо здійснення господарської діяльності не на окупованій території, Гарантійний лист про країну походження товару. 2. перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції не надав відповідне підтвердження про достовірність наданої Учасником в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі інформації та документів посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації, за достовірність наданої Учасником в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі інформації та документів, відповідальність несе безпосередньо Учасник, про що надається відповідне підтвердження. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати відповідне підтвердження (лист/довідка), в якому Учасник підтверджує, що за достовірність наданої Учасником в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі інформації та документів, відповідальність несе безпосередньо Учасник. 3. перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції учасника відсутній оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, що виданий не раніше ніж за місяць до дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення процедури закупівлі. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3 Відхилення тендерних пропозицій РОЗДІЛ V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, на підтвердження інформації, що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/ Республіки Білорусь державної форми власності юридичною особою створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або не є суб’єктом господарюванням, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг погодження з Російської Федерації/Республіка Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») учасник повинен бути надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (оригінал, виданий не раніше ніж за місяць до дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення процедури закупівлі), перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі пропозиції оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданий не раніше ніж за місяць до дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення процедури закупівлі. 4. перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано інформаційну довідку (у довільній формі) що містить неповну інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару. У довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказані не всі складські приміщення, що зазначені у Договорі № В3-900/21 відповідального зберігання від 22 вересня 2021 р. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен був надати інформаційну довідку (у довільній формі) що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, також копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту або договору про надання послуг з перевезення та копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного або орендованого приміщення. Договори повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, з інформацією про всі приміщення, які вказаніу Договорі № В3-900/21 від 22 вересня 2021 р. 5. перелік виявлених невідповідностей: Учасник не підтвердив наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту. Так, у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в інформації щодо транспортного засобу вказаний Mercedes-benz Модель 409D (вантажний фургон) ВХ 1406 СВ Рік випуску: 1988р. (1шт.), який використовується на підставі Договору про надання логістичних послуг № ЛП-902/21 від 22.09.2021р. Проте в договорі № ЛП-902/21 немає жодної згадки про вказаний автомобіль, окрім того Учасник не надав жодних документів, які б підтверджували, що Учасник має право використовувати даний автомобіль. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен був надати інформаційну довідку (у довільній формі) що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, також копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту або договору про надання послуг з перевезення та копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного або орендованого транспортного засобу. Договори повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи, що підтверджують право Учасника на використання автомобіля Mercedes-benz Модель 409D (вантажний фургон) ВХ 1406 СВ Рік випуску: 1988р. (1шт.). 6. перелік виявлених невідповідностей: Учасником не підтверджено наявності власного чи орендованого автотранспорту та наявності власного або орендованого приміщення. Так, Учасник на підтвердження даних кваліфікаційних вимог надав Договір № В3-900/21 відповідального зберігання від 22 вересня 2021 р., що діє до 01.10.2022 р. та Договір про надання логістичних послуг № ЛП-902/21 від 22 вересня 2021р., що діє 31.12.2022 р. Учасник не надав жодного підтвердження, що дані договори діють на момент подачі пропозиції Учасника. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п.1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен був надати інформаційну довідку (у довільній формі) що містить інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, також копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту або договору про надання послуг з перевезення та копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного або орендованого приміщення. Договори повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Надати підтвердження, що Договір № В3-900/21 відповідального зберігання від 22 вересня 2021 р. та Договір про надання логістичних послуг № ЛП-902/21 від 22 вересня 2021р. є діючими/пролонгованими. 7. перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку про наявність аналогічних договорів не у відповідності до форми, що вимагалася Замовником. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 2 Тендерної документації, Учасник повинен надати Інформаційну довідку згідно форми про виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору. Аналогічним договором є господарський договір поставки товару аналогічним за предметом закупівлі (засоби догляду). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Інформаційну довідку згідно форми Замовника, що вказана у Додатку 2 про виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору. 8. перелік виявлених невідповідностей: Учасником не підтверджено відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Наданий лист вих. № 61 від 23.02.2023 р. без вказання предмету закупівлі згідно специфікації. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України, або офіційного дистриб’ютора), яким виробник/офіційний дистриб’ютер підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення даної невідповідності Учасник повинен надати Гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України, або офіційного дистриб’ютора), яким виробник/офіційний дистриб’ютер підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів, який повинен включати: повну назву замовника та учасника, номер оголошення про проведення закупівлі та предмет закупівлі згідно специфікації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.