Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 08b3ee9dbafc44378c0e331f92992f6d
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 247 500,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Жмеринська лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради" |
ЄДРПОУ: | 39875078 Досьє YouControl |
Сайт: | https://zmerlvl.lic.org.ua |
Контактна особа: | Кісь Олена Анатоліївна |
Телефон: | +380433243389 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,Жмеринка, вул. Добролюбова,2 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У відповідності п.14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби. Станом на 14 лютого 2023 року у замовника виникла потреба у здійсненні закупівлі по предмету закупівлі : Код ДК 021:2015 –2015- 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні лікарняні (лікарняні ліжка (за НК 024:2019 34873 Меблі для лікарень механічні); матраци до лікарняних ліжок . (Ліжко 2-х секційне лікарняне стаціонарне в комплекті з матрацом медичним 2-х секційним) Проте, під час проведення процедури щодо Закупівлі, а саме на етапі кваліфікації учасників, у відповідності до доповідної записки в.о. головного бухгалтера було встановлено, що станом на 01.03.2023 по бухгалтерським даним рахується прострочена кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати та податків. Так, оплата праці працівників підприємства здійснюється в першочерговому порядку; своєчасність та обсяги виплати заробітної плати працівникам не можуть бути поставлені в залежність від здійснення інших платежів та їхньої черговості (ст. 97 Кодексу законів про працю (далі — КЗпП), ст. 15 і 24 Закону «Про оплату праці») Тому, враховуючи викладене, відсутність можливості оплатити придбання предмету закупівлі по даній закупівлі, та, в свою чергу, відсутність коштів для оплати майбутнього договору, та так як виплата заробітної плати працівникам і сплата податків є першочерговим, подальша потреба в Закупівлі на сьогодні у замовника відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-03-2023, 00:04
Період оскарження:
з 01-03-2023, 14:09 по 12-03-2023, 00:00
Документи: