Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
Категорія Замовника - відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г".
ID закупівлі: b6785aabe6bc4b08b9af75c23a940e9f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 360 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова" Славутської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02004410 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шетманюк Юлія Михайлівна |
Телефон: | +380972391429 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 30000, Україна, Хмельницька область,місто Славута, вулиця Ярослава Мудрого, 29 "г" |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова» Славутської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 02004410 3. Місцезнаходження замовника: 30000, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 «г» 4. Конкретна назва предмета закупівлі: код за ДК 021:2015- 33690000-3 «Лікарські засоби різні» (33696500-0 – Лабораторні реактиви) 61389 – D-димер ІВД, набір, імунофлюоресцентний аналіз; 47347 – D-димер IVD, Контрольний матеріал; 54313 – Прокальцитонін IVD, набір, імунофлюоресцентний аналіз; 54315 – Прокальцитонін IVD, контрольний матеріал 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код за ДК 021:2015- 33690000-3 «Лікарські засоби різні» (33696500-0 – Лабораторні реактиви) 61389 – D-димер ІВД, набір, імунофлюоресцентний аналіз; 47347 – D-димер IVD, Контрольний матеріал; 54313 – Прокальцитонін IVD, набір, імунофлюоресцентний аналіз; 54315 – Прокальцитонін IVD, контрольний матеріал 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 найменування 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2023 р. 9. Номер оголошення закупівлі: UA-2023-02-14-000301-a 10. Найменування учасника - переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи), визначеного електронною системою автоматично: ТОВ «Віватек», код ЄДРПОУ 43101769 11. Перелік виявлених невідповідностей: відсутні підтверджуючі документи на оренду приміщень в учасника згідно п. 1.1. Додатку №1 та таблиця щодо відповідності з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника згідно п.3 Додатку №2. 12. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до п.1.1 Додатку №1 та п.3 додатку №2 тендерної документації. 13. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: згідно вимог умов тендерної документації та керуючись п. 40 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель підтверджуючі документи на оренду приміщень згідно п.1.1 Додатку №1 та таблицю щодо відповідності з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника згідно п.3 Додатку №2 - протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа Юлія Шетманюк
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.