Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД стоматологічні матеріали 2", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
ID закупівлі: 4eff2951c6914e29b374bcff96b926c3
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 94 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 470,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНИЙ СТОМАТОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" |
ЄДРПОУ: | 05484422 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Валентина Богач |
Телефон: | +38432550263 |
E-mail: | spvmksc@ukr.net |
Місцезнаходження: | 21021, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КЕЛЕЦЬКА, будинок 68 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-03-2023, 00:00
Період оскарження:
з 01-03-2023, 10:07 по 12-03-2023, 00:00
Документи: