Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
ID закупівлі: bf2d6fc11a6e47e3831f91d2c40b24d3
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 300 250,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 02011031 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Бажецька |
Телефон: | +380432660177 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
4 |
Відповідно до п.40 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1.Згідно Додатку №4 до Тендерної Документації ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик, Замовник встановив наступну вимогу, а саме: згідно з пунком 2 Загальних вимог, Учасник має надати оригінал гарантійного листа від виробника (або офіційного представника виробника) про можливість поставки товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни. Гарантійний лист повинен містити повне найменування Замовника, номер ідентифікатора закупівлі та назву предмета закупівлі. Учасник ФОП Мауріна Г.В. у складі тендерної документації надав гарантійні листи на всі позиції крім Крепованого паперу. Враховуючи вищесказане, просимо виправити дану невідповідність і додати гарантійний лист на Крепований папір
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.