Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 99ae3430cd20414e8456688af244b7a2
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 2 161 485,17 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 02774119 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ігнатенко Тетяна Іванівна |
Телефон: | +380631419049 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 12430, Україна, Житомирська область,Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6 |
2 |
Відповідно до тендерної документації затвердженої від 30.01.2023 №35, п.1 ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; відповідно до додатку 2 : 2. Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам тендерної документації повинна бути наведена наступними документами: - сертифікат якості, що видається виробником; - висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу (для лікарського засобу іноземного виробництва); - реєстраційне посвідчення (якщо на момент розкриття тендерних пропозицій лікарській засіб знаходиться на перереєстрації учасник обов’язково надає роз’яснення щодо даного факту у формі довідки (вільна форма)), та відповідно до вимог тендерної документації мова документів є українська. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. А саме, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" повинно завантажити: 1. додаток №2 оновлений, з вказаними внесеними змінами; 2. Реєстраційне посвідчення на Іміпенем, циластатин натрію, порошок для розчину для інфузій (Порошок для розчину для ін’єкцій ), 500 мг / 500 мг. 3. Висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу (для лікарського засобу іноземного виробництва) на Піперацилін натрію і тазобактам натрію, порошок для розчину для інфузій, 4 г/0,5г та Цефепім, порошок для розчину для ін'єкцій, 1 г. 4. Сертифікат якості Меропенен, порошок для приготування розчину для ін`єкцій, 1000 мг українською мовою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.