Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 53db7bdd6f274788a915110465525144
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 1 350 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 6 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 38455891 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бачинська Надія Ігорівна |
Телефон: | 380414342138 |
E-mail: | bookkeeper_cpmsd@ukr.net |
Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей: a) не дійсний сертифікат відповідності b) не надана інформація про аналогічні договори c) не надана копія аналогічного договору d) не наданий відгук від замовника e) не надана виписка або платіжка, яка свідчить по оплату по аналогічному договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – a) додаток 3 тендерної документації b) п. 1.1. додаток 1 тендерної документації c) п. 1.2. додаток 1 тендерної документації d) п. 1.3. додаток 1 тендерної документації e) п. 1.4. додаток 1 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a) чинний сертифікат відповідності на запропонований товар b) Інформацію, виконану у вигляді довідки за встановленою формою c) Копію аналогічного договору щодо постачання товару аналогічного предмету закупівлі d) Копію відгуку від замовника із позитивним характером e) Копію виписки (чи платіжки) із банківського рахунку, що підтверджує факт оплати за результатом чи в процесі виконання умов аналогічного договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.