Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-11-2022, 00:00
ID закупівлі: 13e700c5c9f442a3b455051985435c85
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 485 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 425,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРШОТРАВЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01987416 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Володимирівна Плюта |
Телефон: | +380563352235 |
E-mail: | pml.zakupki@ukr.net |
Місцезнаходження: | 52800, Україна, Дніпропетровська область,м. Першотравенськ, вул. Шахтарської Слави, буд. 1 |
1 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції (з метою приведення документів поданих у тендерній пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації), такого змісту: 1) Згідно вимог Додатку 1 Тендерної документації: Інші документи від учасника: Для фізичних осіб-підприємців: - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; - копія сторінок паспорта (1-2 сторінки та сторінка з пропискою) або копія ID-картки з додатками; Учасником зазначені документи не надано. Для усунення порушень Учасник повинен завантажити копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію сторінок паспорта 2) Згідно вимог пункту 1 розлілу 3 Тендерної документації: Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Надані учасником документи не мають підпису уповноваженої особи учасника закупівлі та відбитка печатки учасника на кожній сторінці такого документа, а також не накладено КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо. Для усунення порушень Учасник повинен завантажити документи з підписом уповноваженої особи учасника закупівлі та відбитком печатки учасника на кожній сторінці такого документа або документи з накладеним КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо. Наступні документи: гарантійний лист щодо гарантійні терміни, гарантійний лист щодо доставки товару, довідка про наявність аналогічних договорів, ДОВІДКА щодо повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, Довідка-пояснення про відсутність ліцензії або іншого дозвільного документу, ІНФФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА, лист-згода з умовами договору, тендерна пропозиція, технічна специфікація та інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.